Filmpjes - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Krijn & Linda - WaarBenJij.nu Filmpjes - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Krijn & Linda - WaarBenJij.nu

Filmpjes

Door: Krijn

Blijf op de hoogte en volg Krijn & Linda

26 Februari 2012 | Peru, Cuzco

Omdat we nu kunnen internetten in cafés, is het gelukt om het filmpje van de crash van Krijn in Huacachina (beschreven in een eerder verslag), te uploaden. Deze kun je vinden via de volgende link:

en dit kort filmpje laat Krijns knappe koppie na zijn val zien:

Tenslotte hebben we nog een filmpje wat de armoede rondom Paracas 'goed' weergeeft:

• 04 Maart 2012 - 11:34

Emiel:

Die weg ziet er een stuk beter uit dan de huisjes. Doet me een beetje denken aan Cambodja

• 09 Maart 2012 - 18:40

Coen Heerdink:

Knap hoor Klenf, je ziet er uit als een oost bengaalse inbreker.

en aan dat laatste filmpje kun je wel zien dat ze daar 95% van het inkomen aan voedsel besteden.. en maar proppen en maar proppen!