Hulp nodig! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Krijn & Linda - WaarBenJij.nu Hulp nodig! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Krijn & Linda - WaarBenJij.nu

Hulp nodig!

Door: Krijn

Blijf op de hoogte en volg Krijn & Linda

04 Mei 2012 | Peru, Cusco

Beste trouwe volger,

Ik (Krijn) voer een onderzoek uit naar het online becommentariëren van elektronische producten, als onderdeel van mijn scriptie aan de Rijkuniversiteit Groningen. Hiervoor heb ik respondenten nodig. Iedereen die wel eens een elektronisch product heeft becommentarieert/bericht over een elektronisch product op het Internet heeft geplaatst, kan aan deze korte enquête (max. 5 minuten) deelnemen. Antwoorden zullen anoniem en vertrouwelijk worden behandeld en gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden. Zou je mij alstublieft willen helpen door de enquête, die je vindt door op onderstaande link te klikken, in te vullen? Alvast bedankt voor je medewerking!

Link enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=270886

Groeten,
Krijn

Ps. Je kunt mij bovendien helpen door deze mail door te sturen naar bekenden.

• 05 Mei 2012 - 20:27

Ank Nijhuis:

Hoi Linda en Krijn.
    Ik heb jullie verhaal weer gelezen, en wat een mooie tijd maken jullie daar mee. De foto"s zijn ook heel mooi. Jullie ouders en vrienden zullen wel blij zijn als jullie terug zijn, maar blijf vooral nog genieten want die 41 dagen zijn zo voorbij. En dan zijn jullie weer terug in het koude kikkerlandje. En kunnen jullie nog lang van deze reis na genieten. Nog heel veel plezier daar en ik blijf jullie nog volgen.
    Heel veel groetjes uit Almeloooooo

• 06 Mei 2012 - 14:58

Rick:

Krijn, ik heb je vragenlijstje ingevuld en ik ben tot de conclusie gekomen dat een aantal antwoorden bij laptop/notebook alleen maar van jou afkomstig kunnen zijn. : 1-"... het bedrijf mij heeft 'beschadigd' en nu zal ik het bedrijf beschadigen".
    2-"... ik wraak wil nemen op het bedrijf".
    3-"... ik ervan houd om zo mijn woede kwijt te raken".
    4- "... mijn commentaar anderen laten zien dat ik een slimme klant ben".

Vooral die laatste is bij mij van toepassing^
    Prachtig, verder.... buena noche haha. tot snel!!!

• 07 Juli 2012 - 09:58

Hi: