Laatste dag - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van Krijn & Linda - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Geesteren, Nederland van Krijn & Linda - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Krijn & Linda

20 Januari 2012 | Nederland, Geesteren

Laatste dag in Nederland. Nog een laatse keer de hondjes uitlaten, nog een laatste keer Goede Tijden Slechte Tijden kijken en nog een laatste keer ruzie maken met broertjes en zusje haha. Backpack inpakken: Check, adressen opschrijven: check, paspoort: halve check.. het wordt nog spannend of Krijn meteen mee kan, z'n paspoort is nog in de maak! :o. Allemaal spannende dingen nog, maar vooral heel veel zin om kennis te maken met een nieuwe cultuur, nieuwe mensen. Na een super afscheidsfeestje, leuke kaartjes (waarvoor iedereen bedankt!) en alle laatste zinnen als ''pas-wel-goed-op-elkaar'' en ''Doe Joran de groeten'' :p, vertrekken we spoedig met afscheidscomité naar Schiphol.

Even een weekje vakantie, met mooie uitstapjes in het vooruitzicht, arriveren we volgende week woensdag in ons appartementje! Omdat we dan pas internet hebben, zullen we vanaf eind volgende week ons eerste verslag schrijven vanuit Perú! We hopen dat jullie onze verslagen met plezier zullen lezen en laat gerust (graag!) een berichtje achter!!

Lieve mensen,

tot skype/mail/sms/over 5 maand!

• 20 Januari 2012 - 09:59

Lieuwe:

Hey krijn en Linda,

Heel veel plezier. Hoop dat jullie het daar erg naar je zin zullen hebben; is in ieder geval een prachtige ervaring.

Ik zal jullie blijven volgen:)

Groetjes,

Lieuwe

• 22 Januari 2012 - 11:23

Fam. Oude Vrielink.:

Lieve Linda en Krijn.

We hadden jullie willen bellen, maar het is er niet meer van gekomen.
    Maar we wensen jullie een fantastische tijd in Peru waar je later met veel plezier aan terug mag denken.
    We blijven op de hoogte.
    Pas goed op elkaar en op jezelf en kiek good oet.

Namens ons allen. Sieny.

• 27 Januari 2012 - 21:37

Marijn Hoek:

Hee Linda en Krijn,

Ik heb je net al gesproken, maar toch...
    Heel veel plezier daar in Perú!

Groeten Marijn.